Bestuur, samenstelling en taken

Het bestuur van de Sportstichting bestaat uit leden, die binding hebben met de verenigingen, dan wel door de verenigingen als vertegenwoordiger zijn aangezocht. Uit elke vereniging heeft minimaal één en maximaal twee vertegenwoordigers zitting in het bestuur. Deze leden mogen niet ook bestuurslid van genoemde verenigingen zijn.

Het bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris, penningmeester, plaatsvervangers voor dit dagelijks bestuur en leden met speciale taken.

Het huidige bestuur bestaat uit :

Onno Kuijpers (voorzitter), Piet den Hartog (secretaris), Ger Boers (penningmeester), Ronald Levering (onderhoudscommissie), Frans Kiestra. Daarnaast kan het bestuur een beroep doen op de adviseurs Hans Hellingman en Paul Soederhuizen.